Äijäklubi

Yhteyshenkilö:
Kari Laakso
kari1laakso@gmail.com

Äijäklubi retkeilee, kalastelee, tutustuu luontokohteisiin ja mielenkiintoisiin paikkoihin, keskustelee asioista ja pohtii ilmiöitä.

Sulan maan aikaan retkeillään ja liikutaan luonnossa. Talvisaikaan kokoonnutaan sisätiloissa.

Kuvia aikaisemmista tapahtumista löydät kuvasivulta.

Kevään 2024 tapahtumia:

Jatkosotanäyttelyyn 9.2 kävi tutustumassa 26 senioria. Kiitos mukanaolleille ja erityisesti Timolle.

Klassikkoautomuseoon 14.3 tutustui 21 senioria.

Keskiviikkona 3.4 pilkittiin ja ulkoiltiin Korpilahden Vanhanpäässä. Kalojakin saatiin. Mukana oli 11 senioria.

Torstaina 23.05 tutustumme Partalan kylämiljööseen ja sen teollisuushistoriaan Veijon opastuksella. Juveninkoskikin on niihin aikoihin komeimmillaan. Yläpartalan kautta ajamme Lankajärven kultakodalle, jossa nautimme perinteiset, nuotiossa paistettavat retkieväät. Lähtö kimppakyydein ABC-aseman luota klo 13.00. Ei tarvitse ilmoittautua, riittää kun saavut  ajoissa paikalle.